2009. november 2., hétfő

3. fejezet - Hétköznapok

Hétköznapok

Már lassan egy hónapja együtt vagyunk, minden szabad percünket együtt töltjük, már a fotósok sem zavarnak minket és minden este nálam alszik. Egyik nap úgy döntöttem, hogy meglepem egy finom vacsival a kedvencét fogom főzni lassange-t. Éppen egy meghallgatáson volt addig én szépen meg tudtam csinálni mire hazaér. A kajával elkészültem és nekiálltam magamat is harci díszbe öltöztetni. Egy lila felsőt, egy koptatott farmert és egy lila magas sarkú cipőt. Megfogtam a ruhát és a cipőt és bevonultam a fürdőszobába lezuhanyozni, mire készen lettem már kopogtattak is. Kinyitottam az ajtót és meg láttam a szerelmemet.

- Szia, kicsim, de csini vagy az összes lány elbújhatna melletted. – ennél a mondatánál úgy elpirultam, hogy a kaliforniai paprika hozzám képes kutya füle.

- Öhmm köszönöm szépen te sem panaszkodhatsz. Gyere, menjünk vacsizni, mert még a végén kihül.

Leültünk az asztalhoz és vacsi közben beszélgettünk és vagy ezerszer elmondtuk a másiknak, hogy szeretjük. A vacsora végén Kellan telefonja megszólalt:

- Szia Stephenie! Mondjad, miben segíthetek…Ez nem lehet igaz , miért csinálják ezt?...De nem ez lett megbeszélve…Jó rendben értem persze csak nem épp a megfelelő időpont…Köszönöm, hogy szóltál. Szia.

- Mi történt édesem, valami baj van?

- Igen egy hét múlva Vancouver-be kell utaznom, mert elkezdték a forgatást.

- De miért pont most, amikor minden jó és szép?

- Nem tudom kincsem, de nem tudok mit tenni, ha nem megyek, akkor felbontják a szerződésemet.

- Persze megértem, menj, csak majd addig folytatom a munkákat a házad körül.

- Köszönöm aranyos vagy, sokat jelent ez nekem és persze te is.

- Te is nekem, szeretlek.

- Én is téged.

Ezzel abba is hagytuk a beszélgetést és már a hálószoba felé vettük az irányt. Életem egyik legszebb együtt léte volt ez, mivel tudtuk, hogy nem sokáig tudjuk már egymás közelségét élvezni. A gyönyör után mind a ketten pihegve feküdtünk egymás mellé és egymás karjai közt aludtunk el.

(Kellan szemszöge)

Reggel mikor felébredtem, ránéztem kedvesemre, aki még mindig mélyen aludt, így tudtam figyelni a gyönyörű arcát. Azon elmélkedtem, hogy hogyan tudom majd elviselni a hiányát, mondhatnám neki azt, hogy jöjjön velem, de nem akarom, hogy az állását áldozza fel értem. Adtam egy puszit a homlokára, de meg sem mozdult, így arra gondoltam, hogy készítek neki egy reggelit. Készítettem tükörtojást hozzá szalonnát és teát főztem. Mire mindennel készen lettem még mindig nem ébredt fel, így egy tálcára és bevittem a hálóba, letettem az ágyra és megvártam, míg felébred. Elkezdtem csókolgatni, mire kinyitotta a szemét, és meglepődve nézett rám mikor meglátta a kész reggelit.

- Édesem ezt nem kellett volna, annyira aranyos vagy. – mondta elérzékenyülve, majd megölelt.

- Semmiség. Nem akartalak felébreszteni, így inkább csináltam neked reggelit, de már nem bírtam tovább, ezért keltettelek fel. Na de egyél, mert a végén még hidegen kell megenned.

- Kicsim ez isteni nem is tudtam, hogy tudsz főzni.

- Aki sokáig egyedül él annak meg kell tanulnia egy két dolgot elkészítenie.

Szép csendben megreggelizett, én nem ettem, mert míg elkészítettem neki addig én falatoztam egy kicsit. Majd mondtam, hogy öltözzön fel, mert elmegyünk sétálni. Sok mindent megnéztünk ebben a kis városban. Nagyon jól szórakoztunk. Dél környéken beültünk egy kisebb étterembe megebédeltünk és elmentünk egy kicsit vásárolni az utazás miatt, hogy ne az utolsó pillanatba kelljen megtenni.

(Rita szemszöge)

Mikor végeztünk a vásárlással eszembe jutott, hogy ez miért is kellett. Legszívesebben sírva fakadtam volna, de nem tettem, mert Kellan itt sétált mellettem. Hazaértünk és elpakoltuk a megvett dolgokat.

- Figyelj mackó, elmegyek gyors zuhanyozni és utána készítek neked valami finomat. Jó lesz így?

- Persze szívem tökéletes, bármikor csinálod meg a vacsorát nekem tökéletes.

Előszedtem egy rövidnadrágot és egy fekete pólót. Bementem a fürdőbe letettem a polcra, levettem a ruháimat és beléptem a zuhany alá. Amint megnyitottam a zuhanyt, úgy a könnyeim is elkezdtek folyni.

Ilyen nincs, egyszer leszek boldog igazán az életemben és úgy érzem megtaláltam végre azt a valakit, aki igazán magamért szeret, nem ver át és nem csal meg. Erre mi történik, jön ez a forgatás és mindent elront. El kell utaznia és ki tudja, hogy mennyi időre, lehet, hogy ott talál majd valakit és engem meg itt hagy. Nem ezen nem szabad most agyalnom az a lényeg, hogy most velem van és ez a fontos.”

Mikor elapadtak a könnyeim, úgy döntöttem, hogy kimegyek, nehogy Kellan aggódjon értem. Mikor kiléptem megláttam, ahogy a TV- előtti kanapén fekszik és alszik. Így elkezdtem készíteni a vacsorát. Penne tésztát kifőztem, a sonkát összevágtam kicsi kockákra majd mellé a gombát is. Tejszínes szószba pár percig főztem majd egy jénai tálba beleraktam a tésztát. Leöntöttem a szósszal és sajtot reszelve betettem a sütőbe. Tizenöt perc múlva kész is lett. Megterítettem és leültem Kellan mellé az kanapéra. Megsimogattam az arcát és ő rögtön felébredt az ölébe kapott és szenvedélyesen megcsókolt.

- Szia cicám. Mi ez a finom illat? – kérdezte kedvesem.

- Semmi csak kész a vacsora és gondoltam szólok.

- Nagyon aranyos, vagy de nem kellett volna vele bajlódnod, nekem a pizza vagy a kínai kaja is megfelelt volna.

- Arról szó sincs. Ameddig velem vagy nem eszel ilyen szemetet csak is normális ételt. – szóltam vissza egy kicsit dühösen mire észrevettem, hogy megszeppen, mint egy kisgyerek.

- Nyugi kicsim csak neked akarok jót, semmi mást. – miután befejezte megölelt.

- Na, gyere te kis mackó ideje enni, mert a végén meg sovány mackó leszel, és azt nem akarom, mert akkor kihez fogok hozzá bújni?

- Megyek, már megyek.

Odaültünk az asztalhoz és miközben ettünk megbeszéltük, hogy mikor fog vissza menni a forgatásra. Nagyon nem szerettem erről beszélni, de muszáj volt nem kerülhettem el, mert ha csak halogatom, akkor még rosszabb lesz. Tisztáztunk mindent, hogy mikor végzek a házával beköltözök, mert sokat jelentek a számára és úgy gondolja, hogy fordítsuk komolyra a kapcsolatunkat. Nagyon örültem ennek, de jobb lett volna, ha vele együtt költözök be az még is olyan meghittebb. Az est további részét a hálóba töltöttük. Egy felejthetetlen együtt lét volt, de még is a legjobb az volt, hogy magam mellett tudhattam a legjobb pasit a világon. Visszagondoltam arra, amikor még Magyarországon voltam és együtt voltam Márkkal. Feleennyire sem szerettem, mint most Kellant. Egyik nap haza fele tartottam a suliból, de közbe gondoltam, hogy felnézek Márkhoz, de amint kinyitottam az ajtót a szíven azon nyomban ezer meg ezer darabra tört, mert megláttam, ahogy a szerelmem egy másik nővel van egy ágyban. 

- TE MEG MIT KÉPZELSZ, MIT CSINÁLSZ? – ordítottam el maga.

- Rita, kérlek, hagyd, hogy megmagyarázzam.

- MÉG IS MIT KÉNE, MOND CSAK MEG TALÁN AZT, HOGY EGY IDEGEN NŐ VAN AZ ÁGYADBAN?! – ordítottam tovább – EZEN NINCS MIT MEGBESZÉLNI TŰNJ EL AZ ÉLETEMBŐL ÉS NE IS KERES.

Tudom szánalmas ezen gondolkodni miközben életem szerelme, - mert érzem, hogy ő az igazi és vele szeretném leélni az életemet, - fekszik itt mellettem, de akaratlanul is visszagondoltam, hogy milyen boldogtalan voltam akkor. Azt sem tudom, hogy mikor aludtam el csak arra ébredtem, hogy finom illatok jönnek be a szobába.

2 megjegyzés:

  1. Uhh ez megint naon jó lett!!!
    Imádtam. mackókám, ez mien cuki!!!:P:P

    VálaszTörlés
  2. Tudom hogy cuki azért írtam bele!:D Meg tudtam mikor elolvastad már a részleteket hogy akkor is tetszett így inkább benne hagytam a te kedvedért!:D (K)(L)

    VálaszTörlés