2010. február 26., péntek

The End!

Sajnálom, de befejezem az írást! Semmi visszajelzést nem kapok, hogy jó-e vagy rossz így nem hiszem, hogy a többi részt fel fogom rakni. Fent van már több mint egy hete az új rész és semmi. Pedig a számláló szerint egyre többen nézik az oldalt, de kritikák nélkül nehéz írni kell a visszajelzés. Így is magam alatt vagyok két és féléves kapcsolatomnak lett vége és ezzel sajnos teljesen kikészültem. A tanulás is alig megy. Most aki ezt olvassa azt fogja mondani, hogy ebből a fájdalomból merítsek erőt a továbbiakhoz, de sajnos nem tudok, nem akarom negatív irányba elvinni a történetet és az lenne belőle ha most elkezdeném folytatni. Sajnálom még egyszer de nekem ez nem megy jelen pillanatban.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    HÁt..Nagyon sajnálom h abbahagyod én szerettem ezt olvasni...Sajnos kommenteket nem nagyon írtam mostmár átkozom is érte magam...
    Sztem nagyon jól írsz..a kapcsolatodat sajnálom,hogy vége lett:(
    REmélem majd azért egyszer ha úgy gondolod akkor folytatod:)Én itt leszek...nah ez kicsit furán hangzik de így van...nah mind1
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia köszönöm lehet hogy folytatom csak egy kicsit helyre kell zökkennem most egy hétig tuti nem lesz! Kicsit elhamarkodtam ezt a kijelentést hogy abbahagyom de mikor írtam akkor nagyon magam alatt voltam így jutottam erre a döntésre de már most hiányzik, hogy írjak így lehet hogy folytatom a héten megpróbálok összehozni egy vidám fejezetet a hangulatom ellenére vagy lehet hogy teljesen más irányt fog venni a történet még nem tudom! Nagyon köszönöm hogy olvastad és remélem olvasni is fogod a folytatást és tényleg jövöhét végére megpróbálok összehozni egy fejezetet! Nagyon örülök annak hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Sajnálom, hogy nem írod tovább a történetet. Pár napja találtam rá a blogra, örültem, hogy találtam Kellanes történetet.

    Az eddigi fejezetek tetszettek nekem, kár, hogy a befejezés mellett döntöttél. Minden esetre, néha majd megnézem az oldalt, hátha meggondoltad magad és folytatod.

    Remélem, hamarosan túl jutsz a csalódáson, és újult erővel írni is fogsz.

    Sok sikert.
    Szia

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm kedves vagy, de mint az előző kommentben írta folytatni fogom és az ötlet is megvan már csak az átkötés kellene ami döcögősen megy örülök, ha egy nap pár mondatot tudok hozzá írni, de remélem hétvégére összejön az átvezető fejezet és a többi jönni fog magától. Igaz teljesen más irányt fog venni a történet! Örülök hogy tetszett nagyon és remélem még látlak az oldalon!

    VálaszTörlés