2010. május 4., kedd

Szünet, új történet!

Bocsánatot kérek, de semmi ihletem nincs ehhez a történethez. Egy bizonyos ideig szünetelni fog ez a blog sajnálom, de összecsapott fejezeteket nem akarok kiadni a kezemből. Szomorúságra semmi ok ugyan is egy új történet pattant ki a fejemből a címe Fájdalmas élet. Az első fejezetet már fel is raktam, de a többit csak akkor, ha van rá igény. Kérek mindenkit aki ezt a történetet olvasta nézze meg azt is, mert ugyan így Kellan-es történet csak több izgalommal, fájdalommal, fordulatokkal. Remélem mindenkinek tetszeni fog az is. Megpróbálok május végére összehozni egy normális fejezetet ehhez a történethez, de nem biztos még hogy összejön. Még egyszer sajnálom.

Az új történet linkje:

http://fajdalmaselet.blogspot.com/

Kommenteket, kritikát elfogadok!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elolvastam az új törit.érdekesnek ígérkezik. Sajnos nem tudtam megjegyzést írni, névtelen lehetőséget nem adott. Kíváncsian várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  2. Bocsi elfelejtettem beállítani, hogy bárki írhasson most már tudsz nyugodtan kommentelni!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    köszi! akkor majd az új fejihez már oda írok véleményt. Szép napot!
    Szia

    VálaszTörlés